torsdag 15 januari 2009

Halmstad Den 13/1

Oj då, något trött när klockan ringde 05:45. Har varit ledig ett tag nu och inte van riktigt vid de här tiderna men till slut bet jag ihop och tog mig ur sängen. Fick bli en runda med hunden och snabb frukost innan min pappa kom för att köra mig till tåget. Destinationen var satt till Halmstad för ett års-möte med SMDA(Swedish Magic Dealar Association). Oj oj oj vilken tid det tog med alla förseningar totalt tog resan lite mer än 4 timmar för att förflytta mig 25 mil. Men 11:00 var jag framme i Halmstad åtminstonen och Gay Ljungberg var där för att hämta mig. En bilfärd på cirka 10 minuter så var vi framme på Gycklarens Magic Center vilket att alltid är en rolig och magisk upplevelse att besöka. Birgitta Ljungberg(Gay´s fru) hade ställt upp en härlig lunch buffé som vi avnjöt. Företagen som var där inför mötet var Bernandos Magic, Gycklaren, Harries Mysco Magic och Pegani. Jag tyckte det var ett roligt och bra initiativ av Gay och Birgitta att lägga dettta möte så här för att få igång ett bra samarbete, diskussion och delaktighet oss handlare imellan. Tyvär så hade jag inte möjlighet att stanna för den riktiga festen hemma hos Gay och Birgitta då jag hade ett viktigt möte dagen efter. Jag lämnade Halmstad 18:40 och var hemma i Bromölla igen vid 21:00 utan förseningar :o). Tack än en gång Gay och Birgitta för allt under denna dag/kväll och tack Christian för att du var så snäll att hämta mig på stationen.

2 kommentarer:

Trollkarlen Joel sa...

Jag vill bli trollkarl som vuxen håller på och trollar nu. har du nåra tips? Att man måste öva mycke vet ja redan...

Marcus Persson sa...

Enklast är att du skickar ett mail till mig och förklarar lite om dig själv och hur länge du hållt på, samt vad du kan.Min mail adress hittar du på min hemsida

www.marcusmagic.se

Vänligaste Hälsningar
Marcus Persson