torsdag 5 februari 2009

Tv 4 Den 2/2

























Tv 4 ringde upp mig och min kusin David och undrade om vi ville vara med i Postkodlotteriets fråge tävlingen 50-50. Och visst ville vi det utan att kanske tänka oss riktigt för, jag menar det är trots allt en frågetävling som skall sändas i TV. Chansen är ju alltid att det lika gärna kan bli en ren förnedring om man inte kan en enda fråga. Kul hade vi åtminstonen med alla som var där och även program ledaren Sofia Rågenklint var riktig ball och avspänd. Det blev inte så mycket väntat och med all sminkning och filmning så var vi på plats i cirka 3-4 timmar, här kan tilläggas att även David blev snygg/snyggare med hjälp av sminkösen. Hur det än gick vilket kommer att visas och synas i framtiden på TV 4 det får ni helt enkelt vänta på, men jag kan avslöja att vi han med ett och annat trolleri-trick och ett och annat skämt.

2 kommentarer:

Lars Noes sa...

Hi Marcus!

Jeg håber, at forstår dansk. Jeg er en dansk amatør-kortkunstner, som også er glad for mentalmagi.

Jeg har fulgt din blog en lille uges tid (1 veckor), jeg må indrømme, at du skriver godt.....jeg glæder mig til at høre om din tv-optræden.

Jeg tænkte på, om du mon kender til følgende link:

http://denlillemagikeren.blogspot.com/

Jeg ser frem til dit næste indlæg på bloggen.

Venlig hilsen

Lars Noes

Marcus Persson sa...

Hej Lars

Och många tack för ditt inlägg, jag har lagt till din blogg och kommer och har alltid följt den och tycker det är fantastiskt att nån lägger ner tid för att sprida kunskapen om vad som händer i magi världen.Än en gång tack så mycket.