lördag 16 januari 2010

Varelsen i Malmö Den 12/1







Nu var det äntligen dags, allt hade blivit uppskutit på grund av massor av orsaker. Mycket jobb, jag var dåligt förberedd och slutligen sjukdom, men nu var det äntligen dags. Jag skulle till Malmö för att besöka min barndoms kamrat och vän Martin Ottosson. Ja det var inte bara som ett besök utan även massor av filmning och fotografering inför min nya hemsida. Jag gjorde ett snabbt stopp hos min kära storebror för en fika och pratstund. Men 15:00 var jag på plats hos Martin och hans arbetsplats Varelsen ( http://varelsen.com/ ) Vi gjorde en del förberedelser för att mörklägga rummet då det skulle filmas mot greenscreen så att passande bakgrunder och effekter kan läggas in i efterhand. Vi höll på i cirka 5-6 timmar och jag han att göra tre ombyten och vi satte runt 60 olika film klipp. Jag har fått se ett par smakprov och jag tror/vet att det kommer att bli asgrymt och skitcooooooolt!!!!! Martin är grymt duktig på allt vad gäller webbdesign och utformning så jag har all respekt för det han kommer att göra och full tillit för honom. Nu är det bara att vänta med spänning och jag kommer se till så att ni får besked så fort den är färdig, jag lämnar ett par bilder från dagen/kvällen och den ena bilden får tala för sig själv ;o)

Inga kommentarer: