fredag 26 februari 2010

Kristianstads Sporthall Den 25/2



Wow!!! Jag hade lovat att ställa upp för en bekant och göra lite paus underhållning under en derby handbollsmatch i Kristianstads Sporthall. Jag hade en vän med mig som tog lite bilder under den cirka 10-minuter långa paus akten jag gjorde. Det var cirka 2.000 personer i publiken och det var ett jäkla tryck och drag på läktaren. Jag hade lagt all kraft på att satsa på humorn mer än magin, jag tog en kvinnlig åskådare från publiken och jag försökte till och med gå ner på knä och fria till henne till publikens jubel. Dock svarade hon nej och det var bara att gå vidare, jag blev lite sur så jag gjorde en egen variant av den itusågade damen. Jag vågade dessvärre inte fullfölja det hela utan slutade precis då jag skulle dra det första taget med sågen. Utan istället så avslutade vi med ett humoristiskt tankeläsar nummer som lockade massor av skratt från publiken. Det blev ändå ett WTF!!! moment då jag som slutpoäng hade en förutsägelse som fick hela publiken att tappa andan. Det var riktigt kul att göra detta samt att publiken var med så pass bra som de var. 1-0 till trollkarlen!!!

Inga kommentarer: