lördag 13 november 2010

Barbacka Kulturhus Den 2/11





Skulle göra en barnföreställning på lovet för allmänheten på Barbacka Kulturhus i Kristianstad. Och jag blev helt tagen och såld av själva lokalen, den var riktigt fin och perfekt för små föreställningar. Lokalen tog cirka 100 personer och jag fick höra att alla biljetter var slutsålda vilket kändes roligt. Jag hade även blivit kontaktad av en annan kille från Kristianstad som höll på med trolleri och han skulle dit för att titta och i sista sekund trillade även min trollande kusin in på ett hörn. Föreställningen gick bra med tanke på att jag körde utan ljud, men publiken var med på alla noter. Det enda störnings momentet vilket var ett riktigt stort störnings moment var att ett barn runt 1 års åldern fick tydligen springa fritt för sin mamma i hela lokalen samt scenen, ni kan se det på bilderna. Detta barn tog sats och sprang rakt in i mig och mina medhjälpare och knuffade oss men mamman gjorde ingeting. Jag gjorde någon reflektion över det då barnet började plocka upp rekvisita ut min väska och slänga dem på golvet. Då kom mamman upp och tog sitt barn även detta kan ni se på bilderna men det dröjde endast några sekunder och så var det samma visa igen. Personligen så tror jag inte på fri uppfostran och jag kommer med all säkerhet reagera annorlunda och starkare nästa gång. Fy skäms på dig mamma!!!

Inga kommentarer: