lördag 19 mars 2011

SM i Trolleri!

Jag och min sambo lämnade bort barnen och skulle ha en helg för oss själva, eller själva och själva.Vi delar helgen tillsammans med cirka 100 trollkarlar från större delen av landet.Resan gick bra med endast 20-30 minuter försenat till Stockholm, bra jobbat SJ! Nu är fredagen förbi i skrivande stund och gårdagen tillägnades alla tävlande i Close-Up.Jag blev extremt imponerad av alla juniorer som hade grym scennärvaro och tekniker.Jag har ett par favoriter men det återstår att se vilka som tar hem det hela.Idag(lördag)så började dagen med tävlande i kategorin barntrolleri.Vi var sju stycken som deltog och jag gick ut sist vilket inte kändes som en fördel.Min taktik var att ta barnen/publiken med storm och att få igång energin direkt.Och det kändes som om att det var precis det jag gjorde,barnen skrattade och mina medhjälpare på scen var perfekta och jätte duktiga.Man kände sig pressad då man jobbade mot tiden som var min. 5 min. och max. 10 min.Jag klarade tidsramen och var genom svett efteråt!Jag är mycket nöjd med min insats och behöver inte ångra någonting oavsett hur det går, jag hade verkligen inte kunnat gjort på något annat sätt.Ikväll drar vi till Magic Bar för middag, prisutdelning och show och det skall bli fantastiskt trevligt och roligt.Så i morgon kommer jag att skriva om det hela och då även hur det gick för alla samt mig!

Inga kommentarer: