måndag 9 maj 2011

Häck och blev väck!

Shit vilken tur att man endast behöver klippa häcken vart annat år, vissa hus och trädgårds jobb är verkligen DRYGA! Jag hade fått en häcksax av svärfar som tyvär inte funkade något vidare, det hade inte ens gått att klippa igenom ett vanligt papper! Så jag vände mig till Blocket och hade världens tur, där låg en annons som precis lagts ut på en väldigt fin häcksax med extre långt svärd för 200 kronor.Jag köpte den och det visade sig vara en bekant vän till mig som ägde den :) Nu drog klipperiet igång och det tog inte lång tid innan jag kände att det här tar hela DAGEN!!!! Halvvägs in i klippandet så började jag få extremt ont i underarmarna men trodde endast att det var blodet som pumpades på genom armarna för jobbigt och tungt var det.Allt blev värre, jag mådde illa, hela kroppen värkte men jag bet ihop och körde färdigt.Men 20:00 på kvällen så var influensan ett faktum ;( Har legat i sängen nu i cirka 14 timmar så jag får väl försöka ta mig upp men det blir fan inget jobb idag!!!!

Inga kommentarer: