lördag 23 augusti 2014

Magiskt

Semestern är över men en del förestälningar har man lyckats trycka in i alla fall :-)
Jag var med om en fantastisk upplevelse då jag gjorde en välgörenhets show för Lituaiska barn som var på besök i Sölvesborg under 2 veckor. Detta är barn som långt ifrån lever efter den standard som en annan är van vid. fast jag körde på engelska så förstod de inte ändå men skratten hördes hela tiden och alla var med på noterna :-) Efter ville alla ta en bild med mig och det var fantastiskt att få dessa barn att kanske pausa sina bekymmer om bara för en kort stund, Magiskt!
Men nu är semstern som sagt över och första veckan har nästan gått till ända och den har varit fullpackad med jobb/dubbeljobb varje dag.
Nu är jag helt slut och kan inget annat än bjuda en god natt!

Inga kommentarer: