torsdag 18 juni 2009

Celltech personal fest Den 17/6

Sommaren är här, igen :o) Solen lyste och det var 20 grader varmt ute och klockan var 18:00 då jag begav ner mot restaurangen Lax och Vin i Hällevik. Kvällen var avsatt för Celltech och deras personalfest där mina kära vänner Bennie och Peter från Conferanza hade huvudansvaret för Celltech´s event. Jag var inbokad för att köra en cirka halv-timmes mingel trolleri och efter middagen en mindre föreställning. Alla var placerade ute vid terassen som låg bara ett par meter från havs kanten, och alla förutsättningar var perfekt för en trevlig och rolig personalfest. Jag gick runt och körde både på borden och enstaka personer samt inför hela sällskapet som var runt 30-40 personer. Jag fick fina och bra reaktioner vilket alltid är skönt och kul, det är inte så ofta det har blivit close-up eller mingel trolleri vilket är synd för jag gillar kontakten med nytt folk och alla reaktioner runt omkring som det skapar. När jag väl var färdig så var det dags för sällskapet att inta mat och det var en fantastiskt god buffé som var uppdukad med mestadels fisk, mmmmmmmmmmmmmmm........... Jag åt till och med hummer soppan och jag som inte ens gillar hummer, men GOTT VAD DET!!! Efter mat och prisutdelning av tävlingen som gjorts innan jag kom så var det dags för mig att inta scenen/golvet :o) Nu hade alla hunnit fått i sig allt som passar att skölja ner fisk med och ljud nivån hade tagit sig till en annan level. Men alla var med och skrattade och hade roligt både med och åt mig :o) men roligast hade kanske jag. Fan vad jag älskar att underhålla folk och att få dem att skratta, slappna av och ha kul, vilket jag nu så här efter hoppas att ALLA hade ;o) Snart är det tisdag och då bär det iväg till Malmö för att spela in för SVT, Persson Vs Persson skall åter drabba er i TV-rutan. Nytt inlägg om det hela kommer nästa vecka så tills det Hocus Pocus på er alla och en trevlig midsommar. Fisk är godis glöm inte det!!!

Inga kommentarer: