måndag 12 juli 2010

Kristianstads Dagarna Den 11/7


Var på Kristianstads Dagarna igår med familjen, vi började med barnloppis där barnen inhandlade en hel del saker till bra priser. Värmen var grym och tryckte ur varende liten vätske molekyl i hela kroppen kändes det som. Men efter en varsinn glass och lite läsk så var man tillbaka igen, åtminstonen för en stund. Efter loppisen så gick vi mot torget där vi visste att Star Wars gestalter skulle vara för fotografering. Väl på plats så stod bara Darth Vader på scenen och jag hade hoppats på några fler. Men mina bägge barn ville upp och de fick världens bild, fast de såg lite stela och rädda ut på bilden. När barnen hade fått sina kort så kom det ännu fler gestalter och min sambo ropade på mig -Kom igen nu, du också....... Jag insåg när en Stormtrooper kom ingående att jag måste ha en bild, för enligt mig så är Stormtroopern den coolaste dräkten av dem alla. Så alla fick bilder utan mamma men alla var lika glada för det, allt rundades av med lite karuseller,godis samt ett bad när vi kom hem...... Smile, Your On Camera!!!!

Inga kommentarer: