fredag 8 juli 2011

Magiskt Killebom!


Visste inte riktigt hur många som skulle komma till min trolleri-förestälning på Scala biografen under torsdagens Killebom firande.När portarna öppnades 12:45 så var det som värsta rean, det bara strömmade in folk och på ett par minuter så var lokalen fylld till bredden.Det fanns inte en ledig sits i lokalen så folk stod i gångarna och lokalen som var sval när jag kom dit hade ökat flera grader i temp och svetten började komma i pannan innan jag ens gått på scen.Precis innan det var dags att starta så fick jag ett meddelande från arrangören om jag kunde göra en extra föreställning då det var cirka 200 personer som inte fick plats.Och visst blev fallet så, två föreställningar senare och massor av skratt, svett och magi så skulle det visa sig att det var en stor magisk succé.

Inga kommentarer: