lördag 19 maj 2012

Long time ago!

Tiden rinner iväg så man knappt hinner med eller rättare sagt glömmer bort :-) Jag har ju en blogg också som man inte är allt för dduktig att uppdatera.Vad har egentligen hänt då? Massor, massor och massor!! Speciellt inom trolleri världen(min trolleri värld) massor av föreställningar har avverkats, allt från resa mellan Stockholm-Finland och underhållt på Viking Line, Magic Bar i stockholm samt massor av andra events. Har även blivit utvald som en av tre röstkandidater till att bli 2011 års ambassadör i Bromölla. Så nu är det bara att invänta tills röstkort är inskickade och räknade :-) Jag har även hunnit med att uppdatera och fixat till Bernandos Magic nya hemsida vilket blev riktigt bra och så mycket bättre på alla sätt, gå gärna in och titta www.bernandosmagic.se Kommande helg så blir det stor barnföreställning i Hällevik samt en resa till Norrköping där både försäljn ing av trolleri rekvisita och trolleri föreställning står på programmet. Nu har jag åtminstonen skrivit av mig lite och hoppas jag skall hinna eller komma ihåg att göra det lite oftare :-)

Inga kommentarer: