söndag 28 februari 2016

Frånvarande!

Nu har tiden gått igen!
Trolleriet har fått ligga på vila och det har mer eller mindre varit planen.
Allt för mycket har stått i vägen och jag har känt en större inre stress varje gång jag packat mina trollerisaker för ett framträdande.
Men ibland så behöver man inte backa så mycket för att få upp och farten tillbaka igen :-)
I detta fallet räckte det med cirka 2 månaders uppehåll för att glöden och glädjen skulle komma tillbaka igen.
Jag gjorde mitt sista trolleri jobb runt mitten av december 2015 och den 11 februari 2016 gjorde jag mingeltrolleri samt ett scenshow för ett företag i Åhus.
Samma vecka gjorde jag ett välgörenhetsframträdande för en barn cancerförening i Kristianstad.
Bägge jobben gick riktigt bra och det var kul att stå på scenen igen.
Under denna tiden har vi små renoverat en del av vår ovanvåning som nu hunnit bli klar.
Detta innebär att jag har min egna lilla trolleri hörna med bord, fåtöljer, bokhylla fylld med böcker och trolleri dvd samt massor av nya effekter att öva in.
Så nu är det bara att köra på!



Inga kommentarer: