torsdag 10 juni 2010

Hemma Den 10/6!

Shit, wow, segt, slött och dåligt! Ni kanske tror att bloggen legat nere och jag lagt allt på hyllan men nej då! Jag har bara haft allt för mycket med trolleriet att göra och inte haft tid och ork att skriva en rad. Som förra veckan trillade jag ihop, min sambo hittade mig på badrumsgolvet av svimmad. Men nu har mycket av stressen lagt sig och det är friska tag igen. Som ikväll så skall jag ut till Sweden Rock Festival i Norje och förhoppningsvis på något sätt ta mig in och lyssna på Danzig Och Slayer. Jag hade så gärna velat in i morgon också för att se High On Fire. Vi får se hur det går för trollkarlen, lyckas han trolla sig in två dagar i rad? Men som sagt det har hänt allt för mycket och jag varken kan eller orkar återspegla allt utan vi tar det som det kommer fram över. Se till att titta förbi för det är mycket på gång. Rock On 4-Ever Dudes & Girls!!!

Inga kommentarer: