torsdag 24 juni 2010

Massor av jobb Den 23/6.

Oj då jag skulle ju ta det lugnt, men så verkar inte fallet vara eller bli. Igår var jag på en intervju där de önskar att jag skulle vara programledare för ett program som skall sändas live via internet. Upplägget är tänkt att träffa och möta kändisar och orginal inom upplevelse industrin i Blekinge. Det kommer att bli ett roligt projekt som kommer att innehålla allt från humor till trolleri och kanske lite andra överraskningar. När jag kom hem från mötet så blev jag uppringd av Sölvesborgs kommun där ett litet missförstånd skett, tydligen. Jag har haft ett möte med dem tidigare där vi diskuterade ett större event som skall vara här i Sölvesborg under Augusti månad. Jag sa då att jag hade massor av kontakter inom nöjes-branschen och kunde höra mig omkring för att komma med ideér och förslag på upplägg. Men nu känns det som om att allt är helt och hållet upp till mig att det skall lösa sig. Känns som om att man önskar att man kunde trolla på riktigt, sen har det ju trillat in lite jobb här och där så jag får försöka att sansa mig på något sätt. ANDAS IN OCH ANDAS UT, IGEN OCH IGEN OCH IGEN!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: