söndag 31 oktober 2010

Magic Weekend Lund den 15-17/10





Som tur väl var så hade jag hunnit packat det mesta sedan innan av all rekvisita som skulle upp till försäljning. Min kusin David var redan på plats då han hade kört mingel trolleri i restaurangen kvällen innan. Ivrig kom jag iväg och bilen började rulla mot Lund, och man är alltid taggad till max när det gäller Magic Weekend. David sov på hotellrummet när jag kom fram och själv hade jag gärna gjort detsamma, jag var helt slut efter gårdagens jobb och huvudvärk. Snabbt riggad vi upp våra artiklar och begav oss upp till rummet för att slappa och få en blund innan dealer rummet slog upp sina portar. Men det blev en komedi film i sängen istället via Davids dator, så det blev mest skratt och flams istället för sömn som behövdes. Men när väl dealer rummet öppnades så var man igång på högvarv, då man träffar alla som man känner och att få stå och demonstrera trolleri trick till höger och vänster är så jäkla ball. Första kvällen brukar försvinna som en dimma och jag menar inte genom alkoholens hjälp utan det bara flyter på liksom och sen är det över. Och så blev det, helt plötsligt var det lördag morgon och dags att gå upp. Väl nere i restaurnagen då jag satt och åt min frukost så kände jag att det var något som inte stämde????? Och efter jag intog min sista bacon bit så kom svaret, TOA.......... JAG MÅSTE SPY......... Och jäkla vad dålig jag var och blev.Och nej det var inte fylle dålig jag var, jag var helt slut och jag bara spydde och spydde. Då min kusin David hade dragit på ett jobb i Växjö så hade vi Jon som back-up så han tog försäljningen ett tag tills jag kunde bita ihop och stå på benen igen. När allt var ute ur systemet så provade jag åter igen att äta och denna gången fick jag behålla maten ;)))))))))) Stora gala showen samt middagen innan var riktigt jäkla nice faktiskt. Hela kongressen kändes riktigt lyckad och jag tror att vi alla var nöjda på ett eller annat sätt.ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: