söndag 31 oktober 2010

Näringslivsdagen Sölvesborg Den 14/10


Skulle köra ett kombinerat konfrancie och trolleri jobb för Sölvesborgs Kommun på deras näringslivdag i Slottslängorna. Till eventet så hade det samlats cirka 70 deltagare som bjöds på god mat och föreläsning samt underhållning av mig. just då jag gick på så kändes publiken inte riktigt med men efter ett tag så fick jag lite fart i dem. Och efter en kortare presentation samt lite tanke övningar så presenterade jag dagens/kvällens föreläsare som var Therese Albrchtsson. Therese var ett fart och inspirationsknippe i sitt slag, hon gjorde en intressant, rolig och härlig föreläsning av sitt liv och sina företag. Hon gav verkligen 100% och efter cirka 1,5 timme var hon klar och publiken hade säkerligen utan bekymmer lyssnat lika länge till. Min lilla föreställning kändes också lyckad, då jag testade lite nytt material som satt jäkligt bra och som lockade till en hel del skratt. När kvällen var slut så var det tänkt att jag skulle bege mig till Lund och köra mingel trolleri inför starten av Magisk Weekend, men efter jag och en bekant riggat ner all teknik så hade världens huvudvärk letat sig upp i hjärn-halvorna. Så två timmar efter jag gått av scenen så hade jag gått i sängen istället! GE MIG ALVEDON!!!!

Inga kommentarer: