tisdag 9 december 2008

Blekinge Upp Den 5/12

Slutade på mitt än så kallade jobb lite tidigare denna dag för att träffa två glada och som jag förväntansfulla tjejer. Jag körde till Karlshamn(Östra Piren)för att träffa Jessica Schiefauer och Hanna Nilsson som ingår i en projekt grupp på 7 personer. Projektet heter Blekinge Upp och riktar sig till egen företagare samt personer som funderar på att starta eget inom Kultur/Nöjes området. Blekinge Upp kommer att drivas under 3 års tid och det är tänkt att de 7 personer som driver projektet skall fungera som coacher/drivkraft åt de som ansluter sig till dem och med sitt breda kontakt nät kunna lotsa dem vidare för att nå sina mål. Jag gjorde en presentation av mig och förklarade mina mål och drömmar för Jessica och Hanna. Jag tyckte att mötet kändes mycket positivt och är verkligen glad att jag tog kontakt med Blekinge Upp. Vi kommer att stämmas av via mail då jag har en hel del möten kvar i år som kan tänkas ge mer jobb för mig inom trolleri världen. Och i början av nästa år kommer jag ha ett nytt möte med Blekinge Upp och jag ser redan fram emot detta med spänning.

Inga kommentarer: