lördag 6 december 2008

Ergohuset Den 4/12

Den 4/12 var det dags att besöka Ergohuset (http://www.ergonomi.se/) i Kristianstad, Ella Buhre som jobbar där mötte mig och min svägerska i dörren för en välkomstdrink som för min del fick bli vatten. Kort därefter serverades en härlig och god buffé och jag träffade gammla bekanta och skapade lite nya kontakter inför framtiden. när maten lagt sig så var det dags för mig att göra mitt. Och detta var en sådan kväll där publiken bara klickade och gick igång på allt, åtminstonen kändes och verkade det så. Allting satt utan några problem till och med itusågningen av damen hade ett lyckligt slut. När jag var klar så startades det upp Singstar och det var nu dags för mig att backa låååååååååååååångt tillbaka då detta inte är min starka sida.
















Inga kommentarer: