fredag 5 december 2008

Karlsborg Den 30/12



On the road again men denna gången med Persson Vs. Persson eller rättare sagt med kusinerna Marcus Persson(höger)&David Persson(Vänster).Vi lämnade Bromölla/Sölvesborg med bil 08:00 och satte riktning mot Karlsborg som låg cirka 35 mil från utgångspunkten. Jag tog första kör passet och David tog hand om kartläsningen och trevligt och ball som vi alltid har så gick det som det gick. Vi missade ett par avfarter och fick ett par extra mil på hjulen. Väl framme och med ett varmt välkommnande så checkade vi en scen och ljud, vi fick även göra ett inköp inför showen då vi missat att packa med oss bananer. 16:30 var det dag att starta igång showen och David tog hand om presentationen och när det väl var min tur så började ljudet till mitt headset att kärva. Jag fick ta en handmikrofon istället vilket försvårade resten av föreställningen men jag/vi lyckades ändå att ro iland allt och publiken var nöjda. Vi rundade av kvällen med lite Thai mat och David körde större av delarna hem ZZZzzzzzzzzzzzz....................

Inga kommentarer: