fredag 12 december 2008

Sista Dagen Den 11/12

Det vill säga på mitt nuvarande jobb som nu inte längre är mitt nuvarande jobb. Tanken att man har blivit uppsagd har väl satt sig i huvudet och man har varit förbered på det nu ett atg. Men det känns ändå lite lustigt och med en klump i magen när man nu är här. Själva jobbet i sig kommer jag inte sakna då det var rätt stillasittande och enformigt, men alla fina människor som man lärt känna under tiden. Alla skratt och stunder som satt sig som ärr i minnet är svårt att göra sig fri ifrån. Så här dagen efter så har klumpen i magen växt till sig och saknaden av alla gammla jobbar kompisar kommer nog bli allt större ett tag framöver. Man undrar om de tänker på mig, har jag ristat in ärr i deras tankar? Så till alal er som jag både sa hej då till igår och till alla er som jag inte gjorde det vill jag bara säga.
-Tack för allt, kram på er....

Inga kommentarer: