söndag 7 december 2008

Bromölla Kommun Den 5/12

Anlände på Folkets Hus i Bromölla Kl 18:00 och kände av lokalen och scenen, och det visade sig att hela scenen hade tagits upp av bandet som skulle spela senare. Jag var nu förpasad att köra direkt från golvet vilket försvårade det hela lite då lokalen var riktigt stor och dukningen inte var ultimat för att alla skulle kunna se. Och head-set fanns det inte heller men jag litade på mig själv att jag skulle lyckas med min egen röst. Kl 19:00 drog jag igång och det var runt 150 gäster som kommit, imellan åt var det svårt att överrösta publiken men jag tror och hoppas att alla hörde mig och fick ett grepp om det hela. Efter 45 minuter och utan head-set så var rösten rätt sliten och skrovlig men jag lyckades att sätta punkt på det hela och överlämnade kvällen åt de övriga artisterna.

Inga kommentarer: