fredag 23 oktober 2009

Företagsmässa Yllan Kristianstad Den 22/10


Var bokad att köra mingeltrolleri mellan 18:00-19:00 på Yllan i Kristianstad.Lasse Kronér var där som konfrancie och han frågade mig om jag var en sådan där jäkel som luras och att han hade väldigt svårt för det. Men han ville ändå se lite och det första han sa när jag var klar var -JAG HATAR DIG, det är så jäkla äckligt jag fattar fan ingenting. Dock så sa han ju allt med glimten i ögat, Lasse var en jäkligt skön och go kille som man har svårt att tycka illa om. Ingen visste om det skulle ösa folk in eller om det bara skulle komma några stycken. Men när klockan väl var 18:00 så vällde det in folk och på 10 minuter så var lokalen mer eller mindre full. Jag hade händerna fulla och hade inte en chans att hinna med alla utan körde lugnt och sansat igenom de som jag hann med. Efteråt så tyckte jag att det hela gått bra och att det var skitkul, sedan hann jag med att få ner en tallrik med plockmat och dryck innan jag begav mig hemåt för att natta barnen. GOA GUBBAR!!!

2 kommentarer:

WILLIAM HAKANSSON sa...

Tja. Har fortfarande kvar det delade kortet. Ruter A och hjärten 9... Men ni vet ja! :D Good shit

Marcus Persson sa...

He he he, ja lite knäckt blev du/ni allt :)