tisdag 28 april 2009

Fläkt Woods AB Malmö Den 23/4

Framträdande nummer 3 av 6 och denna gång i Restaurang Glasklart i Malmö. Shit vilket coolt ställe, mitt i byggnaden låg Restaurang Glasklart och runt om och på alla våningar var det massvis med kontor. Dukningen var fantastisk och precis bakom scenen var det enbart stora glas fönster ut mot hamnen. Man kunde känna när de stora båtarna kom in i hamnen hur det vibbrerade lätt i marken och motorerna mullrade svagt genom rutorna. Det runt 100 personer till tillställningen och det var den största av de tre jag gjort hitintills. Fläkt Woods presentation gick bra men jag kände ändå att jag ville ha igång dem lite mer så jag gick upp på scen och bad dem slappna av och lite roligt, jag uppmärksammade dem på att allt var ju trots allt gratis. Föreställningen gick bra och jag hade alla förutsättningar för det, kanon lokal, ljud och ljus. När jag frågade ljud killen om scen golvet höll och tålde rejäla smällar så svarade han. Om du tänker göra något med ett bowling klot så är det lungt för Joe Labero har redan testat just denna scenen vid ett annat tillfälle. Och det var just ett bowling klot jag skulle andvända, och visst gick det bra även för mig. Kvällen avslutades med lite mingel trolleri och en det var en hel del som jag tror gick hem och tänkte, HUR F*N GICK DET DÄR TILL EGENTLIGEN! Vill passa på att tacka min kära bror Jonas som så snällt hjälper mig att hålla mig vaken genom telefonen och alla milen i bilen. STRIKE!!!

Inga kommentarer: