tisdag 28 april 2009

Fläkt Woods AB Växjö Den 27/4

Tack och lov för min nya GPS, den är pålitlig och jag slipper att tänka och oroa mig för att hitta hem. Nu var det dags igen och denna gång till Växjö för en ny avdelning och nytt folk inom Fläkt Woods AB. Men innan dess skulle jag göra en intervju för tidningen Respons som ringt mig veckan innan och ville bestämma träff. Vi träffades på ett fik i centrala Växjö över en kopp te och en bit mat, det var trevligt och allt flöt på. Man är lite skadad på det sättet att man behöver oftast endast en fråga från en reportet sedan är man igån och man kan helt enkelt inte sluta att prata. Men i mellan åt tyglade jag mig själv och lät den kvinliga reportern slinka in med en och annan fråga. Därefter hade jag tid med att träffa ett par bekanta( Jonas, Sara och Fredrik )ur trolleri föreningen BMV-Bernandos Magiska Vänner. Det är alltid kul att bara sitta och snacka lite trolleri och inte utföra det speciellt nu när det varit så mycket jobb och resor. Sedan bar det iväg för kvällens uppgift och det blev en liten upprepning av de tidigare jobben. Resan hem gick bättre än väntat trots att batteriet dog i min mobil då jag pratade med min bror. Men det börjar slita lite på sinnet och kroppen när man inte hinner med sömnen och maten, får nog börja planera lite bättre framöver tror jag. ZZzzzzzz!!!

Inga kommentarer: