söndag 19 april 2009

SVT Den 17/4

Sveriges Television ringde och frågade om jag och min kusin David ville vara med i en tv-produktion. Bobster som gör flera olika program för barn i ålder mellan 12-15 år har en egen talang tävling som heter Rampljuset. Jag har sett det fler agånger med mina barn och de gillar programmet starkt. Jag tror att vi kommer att tacka ja då vi har ett par rutiner som skulle kunnat passat målgruppen samt programmet. Sedan är det ju alltid kul att vara med på tv och barnen blir ju lite stolta att deras pappa är med på tv. Allt för barnen :o)

2 kommentarer:

Lars Noes sa...

Cool at du muligvis skal lave TV - det ville jeg gerne se! Desværre bor jeg i en del af Danmark, hvor man ikke ser svensk TV.
Jeg tænkte på om du har overvejet at sætte en hitcounter på din blog (det er nemt) og man bliver overrasket over, hvor mange besøg man rent faktisk har på siden. Du kan evt. finde inspiration på blog www.larsnoes.blogspot.com
Glæder mig til at høre mere om dit TV-projekt.....
Vh Lars

Marcus Persson sa...

Tack Lars

Man borde kanske slänga in en hitcounter som du säger.
Vi får se hur det kommer att gå med själva tv-produktionen.

Vh
Marcus