onsdag 22 april 2009

Fläkt Woods AB Kristianstad Den 21/4

Då var det dags för nummer två i ordningen att köra för Fläktwoods AB. Själva presemtationen blev och var densamma som tidigare men utöver det så blev det en hel del nytt. Med tanke på att kunden ville och önskade att jag skulle ändra på programmet så var jag lite nervös för att allt skulle bli bra. Men visst blev det bra, publiken och kunden skrattade och hade det trevligt under föreställningen. Idag börjar det kännas som om att många nätter med dålig sömn samt en hel del resor börjar komma ifatt en. Jag gäspar och känner mig trött nästan hela tiden, vill bara komma i säng i tid en kväll men det blir inte så bara. Och ikväll skall jag iväg igen för att göra ett snabbt inhopp på 5-10 minuter i Kristianstad och imorgon är det Malmö som gäller och Fläktwoods igen. Men så sant som det är sagt, The Show Must Go On!

Inga kommentarer: