måndag 2 mars 2009

Blekinge Upp Den 25/2

Jag och min fotograferande vän Serny ( www.serny.se ) körde till Karlshamn för att gå på Blekinge Upp ( http://blekingeupp.blogg.se/ ) invigning. Väl framme på östra piren så blev vi varmt välkommna av alla med mingel dryck och tilltugg. Jag hade lite svårt att se exakt hur många där var men jag skulle tippa runt en 60-80 personer kanske som både var involverade i prjektet samt intresserade av det. Jag pratade en hel del med mina handledare Jessica Schiefauer och Hanna Nilsson och även med initiativ tagaren till projektet Camilla Bengtsson. Sen blir man ju alltid lite arbetsskadad så fort det finns folk runt omkring så trolleri tricksen åkte fram och så var jag igång. Ett par timmar senare så var det bara att sätta sig i bilen och dra sig hemåt för att åter igen öva inför Magnus Uggla nummret. Åter en trevlig och lyckad kväll i en trollkarls liv ;o)

Inga kommentarer: