lördag 21 mars 2009

Den 19/3 Pirate Island Tattoo

Dags för ifyllning och skuggning på insidan av överarmen. Trodde inte att det kunde göra så JÄKLA ont!!!!! Jag har säkert suttit allt mellan 25-35 timmar under tatuerings nålen men detta var ta mig F-N det värsta jag varit med om. Tårarna var nästan framme hela tiden och blödde gjorde det med som F-N, när jag kom hem så hade det runnit långs med hela armen och tröjan var dränkt i blod. Mamma satt hemma och passade barnen och gillade inte alls min nya tatuering, eller åtminstonen hur det såg ut dirket efteråt. Hon sa till och med till mig att hade jag vetat att du skulle tatuera dig och att det var darför jag skulle sitta barnvakt så hade jag nog stått över. Men bra blev det så det är värt all smärta och blödande, jag kommer lägga upp bilder så fort den är färdiglägt. Ha det gott önskar Marked For Life!!!

Inga kommentarer: