lördag 7 mars 2009

Hallå??? Den 7/3

Man funderar lite så här när man nu är utan fast jobb och går hemma och smider planer för att äntligen få/ta chansen att försöka bli och vara sin egen chef. Kommer det att funka eller kommer det att gå åt helvete? Vad är det värsta som kan ske och vad är det bästa? Det blir en del fråge tecken som man både kommer att få och inte få svar på. Men en fråga vill jag ställa till dig/er är det överhuvudtaget någon som brukar läsa denna blogg? Oavsett så kommer jag fortsätta att skriva men om ni ändå är här så släng in en kommentar lite då och då tack :o)

2 kommentarer:

Lars Noes sa...

Hi Marcus!

I'm reading your blog every time that you bring something new. I find it very interesting to read about your thoughts of beeing a prof. magician.

I write this message in english, because I'm not sure wether you understand danish or not - if you understand my motherlanguage please let me know (it's so much easier to write in danish). I mean danish or swedish it's no big deal.

Have you tried to read my own blog about new routines, magical tricks, litt. & DVD's.
By the way, I know a danish magician, who is opening a new magicschool on the internet www.trylleskolen.dk - He would (I'm pretty sure about that) be very happy if you as a nondanish magician would write him a comment.

So please! Don't stop writing on your blog ..... I read it and I'm looking forward to hear (read) from you again.

Best regards!

Lars Noes, Sønderborg, DK

Marcus Persson sa...

Jodå jag förstår danska så du behöver inte skriva på engelska.
Tack för länken www.trylleskolen.dk den har jag lgt till i mina favoriter och ett tack att du även läser min blogg.

Vänliga Hälsningar
Marcus