torsdag 19 mars 2009

Den 18/3 Blekinge Upp

Jag träffade Hanna, en av mina handledare från Blekinge Upp då Jessica inte kunde närvara på grund av andra orsaker. Diskussionen för dagen ägnades åt marknadföring och att jag skulle försöka göra en marknads plan. Och när vi satt där och pratade igenom så fick jag känslan detta är ju helt riktigt och igentligen visste man om det mesta fast samtidigt ändå inte. Det blev en rätt stor a-ha upplevelse och jag är spånd över att sätta mig ner och göra en marknads plan. Jag har börjat så smått men bara att göra det känns som ett stort projekt och att det kommer att ta evighet, men skam den som ger sig. Kan inte heller sluta att tänka Bernhard min magiska mentor som dog nyligen 91 år gammal. alla fina, glada, roliga och fantastiska minnen som denna mannen gett mig. Det är många inom sveriges magi värld som inte hade varit någonting utan denna man och hans artsit namn Bernando och hans personlighet var och är kännt över hela Sverige. Tack för allt Bernhard "Bernando" Svensson även jag hade inte varit där jag är idag utan dig och din magiska kraft.........

2 kommentarer:

Fotograf Serny sa...

Jag vill också fika med Hanna:)

Marcus Persson sa...

He he,Hoppa Hoppa!!