fredag 13 mars 2009

Pirate Island Tattoo Den 12/3



Var på Pirate Island Tattoo i Kristianstad( www.pirateislandtattoo.se/studios/krstd/index.asp )och körde igång med nästa nya projekt på insidan av höger över armen. Efter det att jag gjort min cover-up på hela framsidan av samma över arm så såg det lite tomt och fattigt ut på insidan. Jag skickade därför över en bild till Joni på vår firmas trolleri logga( http://www.bernandosmagic.se/ ) han fick lite tips samt fria händer om vad jag mer kunde tänkas att andvända i tatueringen. Och efter det att linjerna var gjorda så kan ni kanske själv se att det kommer bli riktigt NICE! Han är grymt säker och duktig den där Joni, jag kan tillägga att det gjorde jävligt ont på sina ställen. Visserligen var jag inte riktigt kry, med en förkylning i kroppen så slog hormonerna bakut och mellan 01:00-03:30 på natten sov jag inte ett skit då jag hade grymt ont och plågades med en taskig feber. Men nu så här dagen efter så var och är det värt allting. Jag kommer posta slutresultatet så fort skuggor och färg är på plats. Säger bara en sak Pirate Island Tatto=NO.1

Inga kommentarer: